Harmonogram:
Příjem přihlášek 
od 5.10. 2018 do 31.12. 2018
Regionální kola
leden - únor 2019
Semifinále
6. března 2019
Finále 
28.března 2019
Kantorský bál
29.března 2019

příjem přihlášek končí za

Účast kandidátů v jednotlivých regionech

<strong>Hlavní město Praha</strong></br />
Brna Stanislav <br />Jordánová Marcela <br />Rondzik Rudolf <br />Schäfferová Zuzana <br /> <strong>Středočeský kraj</strong></br />
Hájková Veronika <br />Havélková Hana <br />Jeníková Jarmila <br />Kronusová Tereza <br />Nejedlá Zina <br /> <strong>Karlovarský kraj</strong></br />
Fojtíková Hanka <br /> <strong>Ústecký kraj</strong></br />
Mandincová Šárka <br />Pohlotová Soňa <br /> <strong>Liberecký kraj</strong></br />
Žádní kandidáti <strong>Královéhradecký kraj</strong></br />
Březinová Erna <br />Hanušová Ivana <br />Olívková Magdaléna <br /> <strong>Pardubický kraj</strong></br />
Žádní kandidáti <strong>Olomoucký kraj</strong></br />
Johnova Marie <br /> <strong>Moravskoslezský kraj</strong></br />
Boriková Jana <br />Chodurová Vendula <br />Pyško Tomáš <br /> <strong>Zlínský kraj</strong></br />
Karafiátová Jana <br /> <strong>Jihomoravský kraj</strong></br />
Bublák Martin <br />Jaborník Lukáš <br />Krajčirovič Jan <br /> <strong>Kraj Vysočina</strong></br />
Žádní kandidáti <strong>Jihočeský kraj</strong></br />
Čipera Mgr. Jan <br />Englický Tomáš <br />Kopáčiková Pavlína <br />Licehamrová Simona <br />Ptáčníková Karla <br />Vančura Ing. Milan <br /> <strong>Plzeňský kraj</strong></br />
Curko Petr <br />Žižka Pavel <br />

Upozornění na novinky e-mailem

Vochozka Vladimír

Vochozka Vladimír
ZŠ Planá nad Lužnicí
ČSLA 65
39111
Planá nad Lužnicí
Jihočeský kraj
Přihláška kompletní
Ámos fyzikář 2018.

Charakteristika

Pan učitel Mgr. Vladimír Vochozka, Ph.D.

Narodil se v Táboře před třiceti jedna lety. V roce 2001 ukončil základní vzdělání v Táboře. Studoval čtyři roky Technické lyceum – elektrotechnika v Táboře. Po maturitě v roce 2005 se věnuje Vysoké škole na Pedagogické fakultě v Českých Budějovicích – učitelství všeobecně vzdělávacích oborů pro základní školy, aprobace fyzika, výpočetní technika a elektronika. V roce 2014-2015 na Pedagogické fakultě v Českých Budějovicích se stává koordinátor – metodik ICT. Další vzdělání ukončil v roce 2017 na Pedagogické fakultě v Plzni – specializace v pedagogice, teorie vzdělávání ve fyzice. Doposud studuje na Pedagogické fakultě v Českých Budějovicích – učitelství pro střední školy- fyzika.
Pan učitel učí na Základní škole v Plané nad Lužnicí dvakrát do týdne – předmět fyzika, výpočetní technika, tisk 3D a fyzikální experimenty. V roce 2016 vyučoval předmět matematika. Také pracuje jako odborný asistent na katedře aplikované fyziky a techniky.
Od roku 2015 je šťastně ženatý se svou manželkou Veronikou. Rád sportuje a jezdí na kole. Miluje cestování, má rád jídlo, hlavně indickou kuchyni. Navštěvuje Science centra (technmanie) a muzea fyziky. Často čte knihy sci-f. Vždy je elegantně oblečen a hodně chodí v krátkých kalhotách i v zimě. Brr…… někdy máme o něho strach, aby nebyl nemocen nebo se neproměnil v rampouch. Jak ho známe, určitě by to využil na nějaký fyzikální pokus.
Pan učitel je hodný, důsledný, spravedlivý a čestný. Do své práce je zapálen, má smysl pro legraci. Nepřehlíží žádné problémy, ale hned je řeší. V hodinách je klid, pohoda, ale přesto zábava a
nenudíme se. Daří se mu dnešní mládež zaujmout i v předmětech jako je fyzika a matematika. Pokud se nám nepovede test, máme další možnost opravy. Snaží se látku logicky vysvětlit. Obětavě připravuje studenty i ve svém volném čase na fyzikální Olympiády. Každého žáka bere spíše jako rovného jedince a pokud je v nesnázích snaží se pomoci. Moc nám fandí v našich projektech ve školním klubu. Byli jsme překvapeni, jak reagoval, když jsme si šli pro jeho souhlas k přihlášení do Zlatého Amose. Jeho rudý obličej super ladil s červenou košilí.

ODPUŠTĚNÍ
Nechápeme absolutně nic,
snad jsme se měli učit víc,
však by to nepomohlo,
na fyziku jsme celá třída
jedno velké trdlo.

Matematika nás neláká.
Fyzika! Ta je velmi daleká.
Veličiny, vzorečky a síly,
obtížné pro nás vždy byly.

Ač se zajímavou zdá být,
dobré známky nám není souzeno mít.
Je nad naše schopnosti,
odpuštění snad najdeme u našeho Vochozky.

Příhoda

Příběh s panem učitelem:
Úsměvný příběh s panem učitelem Vochozkou jsme zažili při hodině českého jazyka. Opakovali jsme slovní druhy- číslovky. Měli jsme ve skupinkách vymýšlet příběh, komix, báseň či píseň, kde se objeví, co nejvíce číslovek. Naše výtvory jsme četli před tabulí a najednou někdo na dveře ťuky, ťuk. Vešel pan učitel Vochozka. Přišel paní učitelce Matejové zprovoznit počítač. Dvě žákyně zrovna četli svůj příběh o princi. Paní učitelka Matejová dodala, právě k nám vstoupil princ Vochozka. Nastal obrovský smích, pan učitel se také přidal. Děvčata svůj příběh pohotově upravily. Začali číst. Z našeho pana učitele Vochozky se stal princ Kokoska….Velký smích…

Zpět na seznam kandidátů

Patron ankety

 

 Profesor Václav Pačes

Zlatý partner

Stříbrný partner

Zlatý mediální partner

Partneři 2018-2019

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR
CK2
ČMOS PŠ
EKO KOM a.s.
Fly United
Berchtold
Alkom
Národní pedagogické muzeum a knihovna J. A. Komenského
NPDM
Království železnic
MP Education
Hlavní město Praha
Efko
Mlékárna Valašské Meziříčí
Zámek Děčín

Mediální partneři 2018-2019

ČT: D
Právo
Týdeník školství
Adam.cz
Naše rodina