Harmonogram

Příjem přihlášek: 5.10. - 31.12. 2021
Regionální kola: leden, únor 2022
Semifinále: začátkem března 2022
Finále: 25. března 2022
Kantorský bál: 26. března 2022

Nominace končí za

Účast kandidátů v jednotlivých regionech

<strong>Hlavní město Praha</strong></br />
Kudláček Petr <br /> <strong>Středočeský kraj</strong></br />
Žádní kandidáti <strong>Karlovarský kraj</strong></br />
Žádní kandidáti <strong>Ústecký kraj</strong></br />
Žádní kandidáti <strong>Liberecký kraj</strong></br />
Fibrichová Milada <br />Vorlíček Pavel <br /> <strong>Královéhradecký kraj</strong></br />
Žádní kandidáti <strong>Pardubický kraj</strong></br />
Žádní kandidáti <strong>Olomoucký kraj</strong></br />
Lopaur David <br /> <strong>Moravskoslezský kraj</strong></br />
Žádní kandidáti <strong>Zlínský kraj</strong></br />
Žádní kandidáti <strong>Jihomoravský kraj</strong></br />
Žádní kandidáti <strong>Kraj Vysočina</strong></br />
Žádní kandidáti <strong>Jihočeský kraj</strong></br />
Žádní kandidáti <strong>Plzeňský kraj</strong></br />
Forstová Irena <br />

Upozornění na novinky e-mailem

Krejčík Petr

 

Krejčík Petr
ZŠ a MŠ Brandýs n. L. – St. Boleslav,
Palachova 337
25001
Brandýs n. Labem-Stará Boleslav
Středočeský kraj
Přihláška kompletní

Charakteristika

Ačkoliv přírodopis není můj oblíbený předmět, díky panu učiteli Krejčíkovi se na jeho hodiny těším více než na jakýkoliv jiný předmět. A to i přesto, že mi na vysvědčení již po tři roky vychází dva minus.
Ale jak charakteristiku tak úžasného člověka dostat na papír…
Když zvoní na hodinu a všichni se postaví za lavice, nastane ticho, které trvá až do té doby, kdy se otevřou dveře a do třídy vejde pan učitel Krejčík. Tiše a důstojně pomalu přijde před tabuli, otočí se na nás s velmi vážným výrazem ve tváři a mlčky sleduje každý náš pohyb, dokud se nečekaně nezvedne jeho knírek, aby zvolal: ,,Tak se posaďte!“ Poté si s úsměvem sedne na první lavici a pokračuje: ,,Takže, přátelé… dnes se dozvíme, co to je opěrná soustava, řekneme si, jak se co jmenuje, tamhle na stěně máte obrázek, tak si ho prohlédněte, v kabinetu nám tam leží kostlivec, s tím se taky pozdravíme…“ A takto, s vtipným přízvukem vypráví, odpovídá na naše dotazy a vždy přidá nějakou vtipnou poznámku nebo ještě vtipnější historku.
Ale když se z poslední lavice ozve příliš hlasitý, nebo naopak podezřele tichý smích, pan učitel přestane mluvit, počká, až ztichnou vyrušující žáci a s klidem prohlásí:,, Já jsem pes, který neštěká, ale kouše. No a jestli nechcete, abych vás učil, tak já vám dám seznam věcí, které se naučíte, najdete si to na internetu – těch stánek je tam milion, takže hodně štěstí, na konci roku vám dám písemku. Jestli chcete, stačí říct, není problém…“ Zvláštní, jak si pan učitel získá autoritu bez jediného zvýšeného tónu.
Jak stručně shrnout charakteristiku učitele připomínajícího Mr. Beana tak, aby nic nechybělo… No, s panem učitelem Krejčíkem, který je ochotný si ze sebe udělat srandu i před sedmadvaceti čtrnáctiletými puberťáky, se prostě nenudíte ani u písemky, kdy vás uklidňuje: „Je to lehký, když se nepovede, nevadí, opraví se, když bude pětka, tak se z toho nezblázníme, příště bude jednička.“
Hlášky pana učitele Krejčíka zná snad každý: „ Takže přátelé… Přichází hodina pravdy., Krejčíku, ty seš ale blbec., No, dneska to bude hodně, hodně náročný, protože si pustíme filmík., Hele bacha na mě, minulou hodinu jsem rozdal čtyři třídní důtky…“ To jsou samozřejmě jen ty nejznámější hlášky, ale už jen ty jsou důkazem toho, že s panem učitelem Krejčíkem si nepřipadáte jako s učitelem na hodině přírodopisu, ale jako se strýčkem v zoo.
Pan učitel učí také hudební výchovu, ze které umí vykouzlit čtyřicet pět minut klidu, legrace a zábavy.
Když se nás na první hodině ptal, jaké hudební žánry posloucháme, přišla řada na jazz. ,,Kdo z vás poslouchá jazz ?“ Nikdo se nehlásil, a tak se pan učitel zvednul, něco napsal do počítače a poté, co jsme všichni poznali Růžového pantera a začali si ,,potrsávat“, prohlásil: ,,Tak vy neposloucháte jazz, jo ?
Pan učitel vás dokonce i přesvědčí o tom, že máte rádi hudbu, kterou jste slyšeli asi tak jednou v životě a hned jste se ptali, co to je proboha za blbost.
Co ještě je nutné dodat kromě jeho smyslu pro humor, je také jeho ochota pomoct. Po skončení hodiny se k panu učiteli nahrne minimálně půlka třídy a bombarduje ho spoustou otázek. Pan učitel postupně odpoví na všechny dotazy, ať jsou sebezbytečnější. Kéž by všichni učitelé byli stejní jako náš úžasný Krejčík !!!

Příhoda

V polovině září roku 2014 jsme jeli na seznamovací výjezd, do Krkonoš, do hotelu Diana. Výjezdu se zúčastnily třídy: 6.A s panem učitelem Krejčíkem, 6.B s paní učitelkou Nepomůckou a 6.C s paní učitelkou Elsnerovou. Zdravotníka a sporťáka vykonával pan učitel Vopršálek.
Výjezd jsme naplnili různými aktivitami: jízdou na motokárách, soutěžemi a výšlapy do přírody, při kterých pan učitel Krejčík byl tou osobou, která nás dokázala zaujmout.
Šli jsme na pocházku na rozhlednu Žalí. A cestou žáci 6.A našli housenku. Pan učitel Krejčík určil, jaký motýl se z ní vylíhne. Dal housenku do skleničky a stačilo ji jen dát jméno. "Boženka!!" Boženku jsme odvezli do naší školy a pan učitel Krejčík se o ní stará. Nejspíš už se vylíhla a je z ní krásný motýl.
Housenka nese jméno: ŠTĚTCONOŠ OŘECHOVÝ-DASYCHIRA PUDIBUNDA, ale nám se stejně nejvíc líbila Boženka.

Zpět na seznam kandidátů

Patron anktey

Prof. Václav Pačes

Zlatý partner

 

 

 

Stříbrný partner

 

Partneři Zlatý Ámos 29. ročník

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR
CK2
ČMOS PŠ
EKO KOM a.s.
Fly United
Berchtold
Alkom
NPDM
Království železnic
MP Education
Hlavní město Praha
Efko
Labyrint

Mediální partneři Zlatý Ámos 29. ročník

Dětská tisková agentura
ČT: D
Právo
Týdeník školství
Adam.cz
řízení školy
České novinky
Amos vision