Harmonogram:
Příjem přihlášek 
od 5.10. 2019 do 31.12. 2019
Regionální kola
leden - únor 2020
Semifinále
začátek března 2020
Finále 
27.března 2020
Kantorský bál
28.března 2020

Příjem přihlášek končí za

Účast kandidátů v jednotlivých regionech

<strong>Hlavní město Praha</strong></br />
Bílková Andrea <br />Jakoubkova Zuzana <br />Korfová Helena <br />Suchanová Alžběta <br /> <strong>Středočeský kraj</strong></br />
Brondičová Martina <br />Štěpánková Jiřina <br />Štěpánková Jiřina <br /> <strong>Karlovarský kraj</strong></br />
Žádní kandidáti <strong>Ústecký kraj</strong></br />
Jaroschová Jarmila <br /> <strong>Liberecký kraj</strong></br />
smigová michaela <br /> <strong>Královéhradecký kraj</strong></br />
Michal Petr <br />Strnad Pavel <br /> <strong>Pardubický kraj</strong></br />
Žádní kandidáti <strong>Olomoucký kraj</strong></br />
Žádní kandidáti <strong>Moravskoslezský kraj</strong></br />
Hofer Ivo <br /> <strong>Zlínský kraj</strong></br />
Žádní kandidáti <strong>Jihomoravský kraj</strong></br />
Hajný Radek <br /> <strong>Kraj Vysočina</strong></br />
Žádní kandidáti <strong>Jihočeský kraj</strong></br />
Špišáková Petra <br /> <strong>Plzeňský kraj</strong></br />
Curko Petr <br />

Upozornění na novinky e-mailem

I matematika či fyzika mohou být oblíbené předměty – záleží na učiteli

Vítěze čeká řada krásných cen a dárků, a to nejen pro sebe, ale pro celou třídu. Protože získat titul Zlatý Ámos je prestiž pro celou školu.  To si uvědomují i partneři ankety, kteří z přihlášených učitelů a učitelek budou volit nejoblíbenějšího učitele či učitelku fyziky a matematiky. „Při posuzování všech pro a proti povinné maturitě z matematiky jsem se tímto předmětem a jeho výukou v poslední době hodně zabýval,“ říká Robert Plaga, ministr školství, mládeže a tělovýchovy. „Domnívám se, že vysvětlit žákům dobře matematiku je pro učitele jeden z nejtěžších úkolů. Proto budu rád u toho, když se bude vybírat a volit ten nejoblíbenější matikář - Ámos pro příští rok.“

Michaela Chaloupková, ředitelka divize správa ČEZ k tomu dodává: „Energetika se bez technicky vzdělaných lidí neobejde. Vztah k přírodovědným předmětům přitom děti získávají již na základní škole a zásadně jej formuje právě osobnost učitele. Proto podporujeme ty pedagogy, kteří umí děti zaujmout a nadchnout. Nesmírně si vážíme práce všech ČEZ Ámosů-fyzikářů, které jsme měli tu čest doposud podpořit.“ Vítěz ankety Ámos-fyzikář získá od společnosti ČEZ pro svou školu 200 tisíc korun na vybavení učebny technických předmětů.  „Již řadu let také organizujeme profesní setkání pro učitele fyziky v rámci našeho Klubu Světa energie, máme širokou síť partnerských škol a poskytujeme spousty učebních materiálů on-line,“ dodává Chaloupková.

„Největší odměnou pro všechny nominované učitele a učitelky je už to, že je jejich žáci do ankety přihlásili a vyjádřili jim tak svou úctu, respekt a poděkování,“ říká Slávek Hrzal, ředitel a zakladatel ankety. „Děti jsou totiž pro učitele tou nejpřísnější porotou, před kterou předstupují každý den.“

Žáci a studenti základních a středních škol mohou své kantory nominovat do konce prosince, poté bude příjem přihlášek zastaven a děti a jejich učitele čeká obhajoba v regionálních kolech, pak semifinále a nakonec, pro ty nejšťastnější, březnové finále a korunovace Zlatého Ámose, Dětského Ámose, Ámose sympaťáka, matikáře a fyzikáře.

08. listopadu 2019

Diskuze

Vložit příspěvek

Jméno
E-mail
Text příspěvku



Patron ankety

 

 Profesor Václav Pačes

Zlatý partner

Zlatý mediální partner

Partneři 2019-2020

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR
CK2
ČMOS PŠ
EKO KOM a.s.
Fly United
Berchtold
Alkom
Národní pedagogické muzeum a knihovna J. A. Komenského
NPDM
Království železnic
MP Education
Hlavní město Praha
Efko
Mlékárna Valašské Meziříčí
Amos vision

Mediální partneři 2019-2020

ČT: D
Právo
Týdeník školství
Adam.cz