Harmonogram:
Příjem přihlášek 
od 5.10. 2019 do 31.12. 2019
Regionální kola
leden - únor 2020
Semifinále
11. března 2020
Finále 
27. března 2020
Kantorský bál
28. března 2020

Příjem přihlášek končí za

Účast kandidátů v jednotlivých regionech

<strong>Hlavní město Praha</strong></br />
Bílková Andrea <br />Horáková Simona <br />Jakoubkova Zuzana <br />Korfová Helena <br />Lohniská Olga <br />Noháčková Rozálie 5 <br />Peter Martin <br />Suchanová Alžběta <br />Vančura Jiří <br /> <strong>Středočeský kraj</strong></br />
Brondičová Martina <br />Černá PhDr. Barbora <br />Kasalová Tereza <br />Moravec Lukáš <br />Pokorný Petr <br />Štěpánková Jiřina <br /> <strong>Karlovarský kraj</strong></br />
Žádní kandidáti <strong>Ústecký kraj</strong></br />
Jaroschová Jarmila <br />Urbanová Alena <br /> <strong>Liberecký kraj</strong></br />
smigová michaela <br /> <strong>Královéhradecký kraj</strong></br />
Haas Tomáš <br />Michal Petr <br />Strnad Pavel <br /> <strong>Pardubický kraj</strong></br />
Jeřábová Jana <br />Kotíková Kateřina <br />Řežábková, Ing. Iva <br /> <strong>Olomoucký kraj</strong></br />
Žádní kandidáti <strong>Moravskoslezský kraj</strong></br />
Ciencialová Lenka <br />Helisová Jana <br />Hofer Ivo <br />Ledwoň Martin <br />Wernerová Regina <br /> <strong>Zlínský kraj</strong></br />
Boháčová Ilona <br />Švarc Vladimír <br /> <strong>Jihomoravský kraj</strong></br />
Hajný Radek <br />Mynářová Dana <br /> <strong>Kraj Vysočina</strong></br />
Čumpl Martin <br /> <strong>Jihočeský kraj</strong></br />
Brom Jiří <br />Mrázová Petra <br />Půbal Ondřej <br />Špišáková Petra <br /> <strong>Plzeňský kraj</strong></br />
Curko Petr <br />

Upozornění na novinky e-mailem

Hajný Radek

Hajný Radek
ZŠ T. G. Masaryka Rajhrad
Havlíčkova 452
664 61
Rajhrad
Jihomoravský kraj
Přihláška kompletní

Charakteristika

Náš pan učitel je jeden z těch, které prostě musíte poznat. Je o něm toho tolik co říct, že by to snad nikdy nikdo nezvládl zmínit všechno. Už od prvního okamžiku, co jsme ho poznali, se k nám choval velmi sympaticky, na rozdíl od ostatních učitelů. Nebere nás všechny jako 1 třídu, ale přistupuje k nám všem individuálně, aby každému jednotlivci dokázal co nejlépe pomoct a vysvětlit mu učivo. Například já, kdykoliv jsem si řekl o práci navíc, abych se v hodině nenudil, nebyl to sebemenší problém, protože jí má vždy dostatek po ruce, nebo kdykoliv se někdo přihlásil, že učivu nerozumí, tak se mu to snažil vysvětlit vždy způsobem, kterým by to dokázal pochopit. Toto se ovšem nikdy neodráží na známkování, pan učitel je vždycky férový a nikomu nenadržuje. Jeho způsob vysvětlování a učení je přesně takový, jaký bych si osobně představoval, že měl sám Ámos. Je vtipný, snadno pochopitelný a někdy až příliš názorný, díky několika desítkám metafor, jimž kupodivu vždy všichni rozumí, a kterých má v jeho slovní zásobě nespočet. Ovšem to se netýká jen předmětů, které vyučuje, dokáže nám vysvětlit skoro jakékoliv učivo z ostatních předmětů, klidně i na středoškolské úrovni, kterému nerozumíme. Jeho přístup k nám také velmi napomáhá tomu, že se mu můžeme kdykoliv s čímkoliv svěřit. Takových situací bylo už nespočet a vždycky nám velmi rád pomohl. Je hodný milý laskavý a někdy až příliš shovívavý. Zkrátka je toho o něm tolik, že bych mohl pokračovat, což se také odráží na délce této charakteristiky. Holt má takový charakter, který nejde popsat v pár větách, ho prostě musíte poznat, abyste pochopili, že právě on si, nejen podle mě, ale i podle dalších skoro 150 lidí, zaslouží právě titul zlatého Ámose. Myslíme si, že je mu velmi podobný, nejen po té inteligenční části, ale i po té osobní.

Příhoda

S naším panem učitelem Hajným máme spoustu úžasných zážitků a vzpomínek. Skoro každý den nám přibývají další. Plánujeme, povídáme si sním skoro o čemkoliv, jako by to byl náš třídní, a nejen třídní, ale dokonce i velmi dobrý kamarád, přeci jenom se s ním známe už čtvrtým rokem.
Tato skvělá příhoda se odehrála na začátku sedmé třídy, kdy naše třídní učitelka odcházela na mateřskou. Rozhodli jsme se pro ni společně s panem učitelem udělat překvapení. Hodně dlouho jsme přemýšleli, co uděláme, až nás to napadlo, jelikož naše paní učitelka má velmi ráda gumové bonbony, tak jsme jimi naplnili rovnou celý proutěný koš, dále nějakého plyšáka pro dítě, něco, aby si nás všechny pamatovala a samozřejmě pořádnou kytku. Když šel pan učitel vybírat plyšáka, tak nám je postupně všechny fotil a posílal na messenger. Rodiče by nás v té době totiž nepustili do Brna, abychom mohli nějakého zajímavého plyšáka vybrat. Na památku jsme se rozhodli pro vázu, kterou však všichni podepíšeme. Podepisovali jsme ji postupně jednou v hodině, aby na to nikdo nepřišel, ale ta největší sranda byla, když naše paní učitelka vletěla do kabinetu za panem učitelem s nějakými papíry na podepsání a ta váza stála hned vedle ní, takže pan učitel na ni celou dobu mluvil a dělal vše pro to, aby se neotočila a nevšimla si té vázy, naštěstí to vyšlo. Ideální čas předání byla poslední hodina výtvarné výchovy s paní učitelkou. Najednou se ozvalo klepání, do třídy vtrhnul pan učitel ještě s panem asistentem a nesli kytku, paní učitelka nic nechápala, vzápětí se zvedl jeden spolužák, aby přinesl ze skříně i zbylé dárky a když jsme paní učitelce vysvětlili, o co jde, a předali jí dárky, tak se štěstím rozbrečela.
Opravdu je skvělé mít takovéhoto skvělého učitele, se kterým můžete probrat skoro úplně cokoli a on udělá spoustu věcí i mimo školu nejen pro vás jako žáka nebo třídu, ale i jiného učitele.

Zpět na seznam kandidátů

Patron ankety

 

 Profesor Václav Pačes

Zlatý partner

Zlatý mediální partner

Partneři 2019-2020

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR
CK2
ČMOS PŠ
EKO KOM a.s.
Fly United
Berchtold
Alkom
Národní pedagogické muzeum a knihovna J. A. Komenského
NPDM
Království železnic
MP Education
Hlavní město Praha
Efko
Mlékárna Valašské Meziříčí

Mediální partneři 2019-2020

Dětská tisková agentura
ČT: D
Právo
Týdeník školství
Adam.cz
řízení školy
Amos vision