Harmonogram příštího ročníku
školní rok 2024 - 2025

Zahájení  - 5. října 2024
Příjem přihlášek - do 31.12. 2024
Regionální kola - leden únor 2025
Semifinále - začátek března 2025
Finále - 28. března 2025
Galavečer-Kantorský bál - 29. 3. 2025


 

Sledujte nás na You Tube

Zahájení 30. ročníku ankety

Studio Zlatý Ámos
Aktuální informace

Jděte do toho ...
rady Zlatých Ámosů

Jak to vidí Ámos
Vzpomínka na zážitek a doporučení

Minutový učitel
Finalisté vás za minutu něco naučí

Najdete nás také na Instagramu a Facebooku

   

Nový ročník šk. rok 2024/25 začíná za

Účast kandidátů v jednotlivých regionech

<strong>Hlavní město Praha</strong></br />
Drábková Petra <br />Jánošková Zuzka <br />Michálková Petra <br />Oulíková Zuzana <br />Popelková Adéla <br />Procházka Jaromír <br />Šafránková Petra <br />Šuralová Emilie <br />Tůmová Jitka <br /> <strong>Středočeský kraj</strong></br />
Adamec Filip <br />Černá Pavla <br />Eliášová Sylva <br />Janičatová Olga <br />Knorová Kateřina <br />Skovajsová Veronika <br />Šimečková Lucie <br />Vaisová Štěpánka <br /> <strong>Karlovarský kraj</strong></br />
Svobodová Zuzana <br /> <strong>Ústecký kraj</strong></br />
Drobná Nikola <br />Kumstýřová Jaroslava <br />Maršinská Marketa <br />Rasochová Lenka <br />Simon Dominik <br /> <strong>Liberecký kraj</strong></br />
Míšková Ivana <br />Vojtěch Petr <br />Vorlíček Pavel <br /> <strong>Královéhradecký kraj</strong></br />
Menšík Martin <br />Nývltová Kamila <br /> <strong>Pardubický kraj</strong></br />
Macháčková Lenka <br /> <strong>Olomoucký kraj</strong></br />
Fochrová Jarmila <br />Gintherová Marie <br />Havlíček Jakub <br />Kosinová Vendula <br />Kristová Mgr. Kateřina <br />Mitana Libor <br />Pospíšilová Eliška <br />Suchá Mia <br />Suchánková Jana <br />Valouchová Dagmar <br /> <strong>Moravskoslezský kraj</strong></br />
Floksová Melina <br />Mrkvanová Martina <br />Pavelec Rostislav <br />Tofel Tomáš <br />Valíček Adam <br /> <strong>Zlínský kraj</strong></br />
Chromíková Renata <br />Náplava Josef <br />Polášková Alena <br />Schejbal Miroslav <br />Šimoníková Tereza <br /> <strong>Jihomoravský kraj</strong></br />
Fedorková Zita <br />Kopřivová Ivana <br />Lefler David <br />Peňázová Sandra <br />Sůvová Michaela <br />Šrejma Jaroslav <br />Vališ Josef <br /> <strong>Kraj Vysočina</strong></br />
Kolář Roman <br />Zabloudilová Marie <br /> <strong>Jihočeský kraj</strong></br />
Franc Jan <br />Kotrčková Eva <br />Nováková Eliška <br /> <strong>Plzeňský kraj</strong></br />
Lorencová Kristýna <br />

Upozornění na novinky e-mailem

Lampíř Radek

Porota vyřadila neplatné a neúplné přihlášky. Všichni zde zveřejnění postupují do regionálních kol. GRATULUJEME! Informace o regionálních kolech viz odkaz v horní liště.

Lampíř Radek
Educanet Praha
Roztylská 1
14800
Praha
Hlavní město Praha
Přihláška neautorizovaná
Chybí podpisy, prosíme poslat na zlatyamos@zlatyamos.cz.

Charakteristika

Radek Lampíř, přezdívaný Vamp, je učitel, skaut, dobrovolník, ale hlavně - dobrý člověk.

Studentům naší školy předává nadstandartní dovednosti z oblasti informačních technologií. Nejednou mi při praxích v externích firmách bylo řečeno, že znalosti, jež mi předal pan Lampíř, jsou nadstandartní, a neočekávali by podobnou znalost ani od vysokoškoláka. Toto mi přinesly dva roky výuky pana Lampíře.

Nehodnoťme ho ale pouze my. Níže přikládáme, jak ho vidí jeho kamarádi a přátele - skauti.

"Vamp je tajuplná osoba nejasného věku a tak komplexní historie, že to nelze slovy vypovědět ani perem vypsat. Ve všech realitách je často k nalezení na ovládací straně fotoaparátu. V civilním životě se vyskytuje nedaleko IT vybavení, v tom skautském zase poblíž skautů, kde zastupuje svého vůdce. Prvkům obou těchto blízkých množin se snaží – k občasné nelibosti různých batikovaných entit - vštípit jisté zásady chování reflektující logiku okolního světa a umožňující spokojenou existenci v ní. Proslýchá se, že nemá rád buřty." Zdroj: Skautský oddíl Šestašedesátka

Příhoda

Můj život se dělí na dvě poloviny. Před tím, než jsem potkal pana Lampíře, a tu dobrou. Je to těžké popsat někomu kdo nezná pana Lampíře osobně, ale stačilo by, kdybyste s ním byli v jedné místnosti a pochopili byste.

První den, kdy jsem potkal pana Lampíře, bych vám dokázal popsat lépe, než den, kdy jsem se stal mužem. Představte si moji situaci. Já, znuzen již několika lety monotónního vzdělávání, jsem byl přiřazen do hodiny panu Lampířovi. Dříve jsem byl student, jež na rodinné sešlosti, babičce na otázku - jaký je můj oblíbený předmět; odpovídal vždy stroze: "tělesná výchova". Byl jsem systémem tradiční výuky skoro již odrazen a zbaven veškerých ideálu. Už ale během prvních pěti minut na hodině pana Lampíře, mi bylo jasné, že je něco jinak. Nebudu vám do detailů popisovat průběh jeho hodin, to se spíše zeptejte přímo jeho, jelikož sám nechápu, jak to přímo dělá, ale z jeho hodin odcházíme přímo smyslu zbavení.

Zpět na seznam kandidátů