Harmonogram 

Zahájení  - 5. října 2024
Příjem přihlášek - do 31.12. 2024
Regionální kola - leden únor 2025
Semifinále - začátek března 2025
Finále - 28. března 2025
Galavečer-Kantorský bál - 29. 3. 2025

 

Sledujte nás na You Tube

Zahájení 30. ročníku ankety

Studio Zlatý Ámos
Aktuální informace

Jděte do toho ...
rady Zlatých Ámosů

Jak to vidí Ámos
Vzpomínka na zážitek a doporučení

Minutový učitel
Finalisté vás za minutu něco naučí

Najdete nás také na Instagramu a Facebooku

   

Příjem přihlášek končí za

Účast kandidátů v jednotlivých regionech

<strong>Hlavní město Praha</strong></br />
Pavlásková Marie  <br />Staněk Libor <br />Šuralová Emilie  <br /> <strong>Středočeský kraj</strong></br />
Filípková Julie  <br />Jandová Barbora  <br />Jindrová Zdeňka  <br />Kopecký Ondřej <br /> <strong>Karlovarský kraj</strong></br />
Žádní kandidáti <strong>Ústecký kraj</strong></br />
Žádní kandidáti <strong>Liberecký kraj</strong></br />
Žádní kandidáti <strong>Královéhradecký kraj</strong></br />
Kotopulu Natálie <br />Paleček Zdeněk <br /> <strong>Pardubický kraj</strong></br />
Žádní kandidáti <strong>Olomoucký kraj</strong></br />
Klimecká Klára  <br />Maleňáková Vlasta  <br />Vařák Petr <br /> <strong>Moravskoslezský kraj</strong></br />
Urbanský Denis <br /> <strong>Zlínský kraj</strong></br />
Dobšová Tereza  <br /> <strong>Jihomoravský kraj</strong></br />
Adamcová Jitka  <br />Klimeš  Jan  <br />Měráková Veronika  <br />Pastyříková Veronika  <br />Pfefferová Magdalena  <br />Walterová  Zdeňka  <br /> <strong>Kraj Vysočina</strong></br />
Žádní kandidáti <strong>Jihočeský kraj</strong></br />
Žádní kandidáti <strong>Plzeňský kraj</strong></br />
Žádní kandidáti

Upozornění na novinky e-mailem

Krynický Martin

Krynický Martin
Gymnázium Třeboň, Na Sadech 308
Na Sadech 308
379 26
Třeboň
Jihočeský kraj
Přihláška kompletní

Charakteristika

Martin Krynický je naším třídním učitelem již druhým rokem. Když jsme ho spatřili první den, nestačili jsme žasnout nad tím, jak k nám byl přátelský. Ihned nám nabídl tykání. Nejdříve chvilku trvalo, než jsme si zvykli tykat učiteli. Postupně jsme začali zjišťovat, jak dobrého učitele jsme dostali. Jak po stránce výuky, tak po stránce mimoškolních aktivit. Martin učí matematiku a fyziku na našem gymnáziu. Výuku vede podle vlastních učebnic, které si sám napsal a jsou volně dostupné na internetových stránkách www.realisticky.cz. Svou metodou výuky dokáže ozvláštnit každou hodinu. Buď pomocí vtipných slovních úloh, nebo jen obyčejnými - zdánlivě nudnými fyzikálními pokusy, které se pod jeho rukama mění v zábavnou formu výuky. Mimo školu s námi podniká aktivity v jeho i v našem volném čase (o víkendech, o prázdninách...). Na těchto akcích se jako třída hodně poznáváme a stále sbližujeme. Martin si vymýšlí i svoje hry, které jsou zábavnou náplní těchto společných akcí. Například jsme navštívili Gymnázium ve Strakonicích, kde Martin několik let působil. Dále si s námi ochotně prodloužil školní výlet místo jediného pátečního dne na celý víkend a již druhé Vánoce pro nás uspořádal společnou \"besídku\" s přespáním v tělocvičně. Martin je pro každou legraci, ale i přesto má u žáků autoritu.

Příhoda

Utržený kohoutek
Na náš školní výlet jsme se vydali do lesů poblíž Třeboně, kde jsme byli ubytováni v terénní stanici Hajnice, patřící pod CHKO Třeboňsko. Výlet byl naplánovaný na tři dny. S tím, že první den - pátek - bude probíhat biologická exkurze. Po exkurzi byl naplánovaný \"konec\" programu. Ale téměř celá třída zůstala na Hajnici po celý víkend. Už předem jsme si dohodli kdo, kdy a co bude vařit k večeři či k snídani. Společně jsme nakoupili potraviny na celý víkend a užívali si letního slunce. Hráli jsme spoustu nových her, které nikdo z nás neznal, ale teď jsou našimi nejoblíbenějšími. V sobotu se před večeří hrála jedna z těch nejzajímavějších. Bitva o prapor. Pravidla hry byla jednoduchá, každý pro začátek dostal nějakou munici. Munice = namazaný rohlík v pytlíku. Bojovaly proti sobě dva týmy a to tak, že kdo byl sestřelen rohlíkem, musel ho sníst a odhodit všechny náboje, které si do té doby nasbíral. Nebylo by to nic těžkého, kdyby pomazánka do rohlíků byla opravdu pomazánkou. Ne všichni měli však to štěstí. Někteří jedli rohlíky se zubní pastou, s kečupem nebo dokonce s česnekem. Hra se dohrála s obrovským nadšením. Cílem hry bylo sebrat prapor, které hlídalo jedno z družstev bez toho, aniž by vás někdo sestřelil. Všichni byli pochopitelně z rohlíků plní, a tak nikdo neměl na večeři ani pomyšlení. Nakonec všem vyhládlo. V tento den měl být k večeři těstovinový salát. Při jeho přípravě ovšem došlo k menší nehodě. Když jeden z vařících chlapců pouštěl studenou vodu, aby se pod ní mohly ochladit těstoviny, zůstal mu kohoutek v ruce. Voda tryskala z vodovodu silným proudem. Nebýt pohotové spolužačky, která proud rukou zarazila a začala okamžitě organizovat záchrannou akci, byly by následky trochu katastrofálnější. Když jsme sehnali Martina, aby šel zastavit vodu, byl z nás doslova na prášky. Nikdo ho neviděl nikdy tak rozzuřeného. Jeho manželka, která přijela za námi na rohlíkovou bitvu nás uklidňovala, že za chvíli Martin vychladne. On však neustále rudý vzteky běhal po domě a hledal nářadí, kterým by mohl kohoutek opravit. I když nářadí nenašel a údržbář nebyl k sehnání, během chvíle začal opět o situaci vtipkovat. Tak jsme si k večeři dali rozvařený těstovinový salát, večer jsme se sprchovali na dvě etapy (jedna půlka ucpávala utržený kohoutek a druhá se sprchovala). Na záchod se chodilo do lesa a voda na pití se chytala z utrženého kohoutku. Tenhle první výlet, byl jednou ze skvělých akcí, na které budeme všichni dlouho vzpomínat. Jako ostatně na všechny ostatní Martinovo akce.

Zpět na seznam kandidátů

STŘÍBRNÍ PARTNEŘI

porg.png (800×410)

 

Partneři 2024-2025

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR
CK2
ČMOS PŠ
EKO KOM a.s.
Berchtold
Alkom
ČT edu
MP Education
Hlavní město Praha
Efko

Mediální partneři 2024-2025

Dětská tisková agentura
ČT: D
Týdeník školství
Adam.cz
řízení školy
Amos vision