Harmonogram

Příjem přihlášek: 5.10. - 31.12. 2021
Regionální kola: leden, únor 2022
Semifinále: začátkem března 2022
Finále: 25. března 2022
Kantorský bál: 26. března 2022

Nominace končí za

Účast kandidátů v jednotlivých regionech

<strong>Hlavní město Praha</strong></br />
Hewitt Klára <br />Konečný Zdeněk <br />Stejskalová Vendula <br /> <strong>Středočeský kraj</strong></br />
Nedvědová Marie <br />Němcová Jitka <br />Rychterová Kateřina <br /> <strong>Karlovarský kraj</strong></br />
Žádní kandidáti <strong>Ústecký kraj</strong></br />
Pertl Ladislav <br /> <strong>Liberecký kraj</strong></br />
Fibrichová Milada <br />Vorlíček Pavel <br /> <strong>Královéhradecký kraj</strong></br />
Ulrichová Milada <br /> <strong>Pardubický kraj</strong></br />
Žádní kandidáti <strong>Olomoucký kraj</strong></br />
Lopaur David <br /> <strong>Moravskoslezský kraj</strong></br />
Bugla Lucie <br />Prymusová Jana <br /> <strong>Zlínský kraj</strong></br />
Březinová Monika <br /> <strong>Jihomoravský kraj</strong></br />
MASAŘÍKOVÁ HANA <br /> <strong>Kraj Vysočina</strong></br />
Čermáková Ivona <br /> <strong>Jihočeský kraj</strong></br />
Žádní kandidáti <strong>Plzeňský kraj</strong></br />
Forstová Irena <br />Vozková Lenka <br />

Upozornění na novinky e-mailem

Vopatová Pavla

 

Vopatová Pavla
ZŠ a MŠ Meziboří
Komenského 340
43513
Meziboří
Ústecký kraj
Přihláška kompletní
DÁLKOVÝ ÁMOS 2020/2021.

Charakteristika

Naše třídní paní učitelka Mgr. Pavla Vopatová je učitelkou prvního stupně ZŠ a MŠ Meziboří. S hrdostí sdělujeme, že právě tato paní učitelka je člověkem na svém místě a naše třída měla to štěstí, že se stala právě třídou této skvělé učitelky.
Už, když jsme nastoupily do první třídy, bylo jasné, že paní učitelka nám nedá nic zadarmo, ale na druhou stranu bude naše kamarádka… Jak plynul čas, tak se i potvrdilo.
Hned v první třídě jsme se všechny děti staly, díky paní učitelce, nejlepšími kamarády, a dokonce dokázala stmelit i všechny naše rodiče, kdy se pravidelně scházíváme na mimoškolních akcích jako jedna velká rodina (opékání buřtů, strašidelná lanovka, fandění si na sportovních akcích atd.).
Mimo klasické vyučování si nás paní učitelka pravidelně brala o víkendu na turistický kroužek, kde jsme zažívaly plno dobrodružství a poznání. Jednou týdně před vyučováním pro naši třídu nastavila hodinu anglického jazyka, abychom se s angličtinou seznamovaly hned od útlého věku a ve třetí třídě nebyly v šoku, až by na nás angličtinářka promluvila. S radostí jsme (celá třída) na hodiny angličtiny docházely a turistického kroužku se účastnily – teplo, zima, mráz či déšť – vždy bylo co podnikat.
Ve druhé třídě nastal problém s názvem COVID-19, kdy jsme musely zůstat ze dne na den doma a začít se učit úplně jinak… Naše paní učitelka zareagovala hned, jak situace nastala a my nepřišly ani o minutu výuky, jako tomu bylo u jiných dětí, které se kolem nás pohybovaly. To bylo tím spouštěčem, proč jsme se rozhodly naší skvělou paní učitelku na Ámose nominovat. Paní učitelka se spojila s rodiči a začalo instalování a zkouška připojení z domova. Vše fungovalo okamžitě a my se 1x až 2x denně připojovaly na vyučování, které bylo nastaveno v tomto režimu:
9:00-10:00 sledování TV Učí telka
10:00-12:00 připojení (celá třída) ke vzdálenému vyučování s paní učitelkou, kde
jsme ,,jely,, dle osnov všechny důležité předměty (kromě výchov) –
hlavně český jazyk a matematiku
18:00-19:00 (út a čt) připojení (celá třída) ke vzdálenému vyučování s paní učitelkou, kde
jsme měly hodinu čtení
Abychom ale nepřišly ani o hodiny prvouky, tělesné výchovy, výtvarné výchovy atd., dostávaly jsme úkoly, které nás nesmírně bavily a my se jimi učily. Například jsme se naučily psát dopisy a nadepisovat obálky, protože jsme si vzájemně, na popud paní učitelky, psaly psaníčka, vhazovaly do schránek a díky nim plnily i různé úkoly, které nám zrovna spolužák do dopisu poslal. K dopisům jsme tvořily knihu živočichů a květin, kterou jsme odevzdaly paní učitelce.
Hned, jak stát umožnil, začala si nás paní učitelka brát po skupinkách na svoji zahradu ke svému domu a učila se s námi. Každé ráno, když jsme na zahradu dorazily, čekalo nás mnoho překvapení, jako rozházená čísla po zahradě, hledání I a Y v trávě a mnoho dalšího, co bylo vlastně učením i hrou.
Do třetí třídy jsme nastoupily jako naprosto připravené děti, které dokázaly, i za nepříznivých podmínek, pokračovat a dokončit vzdělávací program druhé třídy. A hlavně… Byly jsme stále ve spojení jako jedna velká třída – rodina.
Pokud výše uvedené shrneme, tak naše paní učitelka se nám věnuje nejen ve škole, ale i mimo ni, a to i v čase, kdy by mohla užívat volna a na nás si ani nevzpomenout.
Jen chceme dodat, že výše psané popisuje dění na jaře, kdy nebyla distanční výuka povinná, jako je nyní na podzim – i přes to naše paní učitelka fungovala na 100% a nenechala nás na pospas.

Příhoda

Příhod s paní učitelkou máme nespočet, a to jak ze třídy, tak mimo ni. Co nám všem nejvíce utkvělo v paměti a budeme si určitě pamatovat hodně dlouho je náš první společný pobyt při nástupu do první třídy – adaptační pobyt. Spousta z nás byla mimo domov od rodičů úplně poprvé, tak se naše paní učitelka stala i naší náhradní maminkou, která se o nás starala ve dne i v noci a snažila se nás seznámit a udělat z nás kamarády. To se jí povedlo. A kde je ta příhoda? Naše příhoda nese název ,,NÁHRADNÍ MAMINKA,, A právě tato maminka nám chodila každý večer na dobou noc vyprávět pohádky, hladit po tvářích a přikrýt nás všechny v postýlkách.

Zpět na seznam kandidátů

Patron anktey

Prof. Václav Pačes

Stříbrný partner

 

Partneři Zlatý Ámos 29. ročník

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR
CK2
ČMOS PŠ
EKO KOM a.s.
Fly United
Berchtold
Alkom
NPDM
Království železnic
MP Education
Hlavní město Praha
Efko

Mediální partneři Zlatý Ámos 29. ročník

Dětská tisková agentura
ČT: D
Právo
Týdeník školství
Adam.cz
řízení školy
České novinky
Amos vision